måndag 25 juli 2011

Mina vänner-bok. post 20

Post nummer 20. Det börjar bli ett par stycken nu, en vacker dag så ska vi fixa kategorier här på trötta bloggen så ni lättare kan gå tillbaka och läsa om alla som är snälla nog att ställa upp på att bli intervjuade, eller vad man nu ska kalla det. Men men skit i det nu. För nu har vi den stora förmånen att få presentera Johan Graffner mannen som håller fortet hela natten när shitfaced har gått hem och krippa står och sover på gubbrummet.
  
Jag heter: Johan Graffner
Det var mange som valde bild. Om Johan har klagomål så
maila: magnus.larsson@nortonantivirus.com

Jag är: 37 år gammal 

Jag växte upp i: Täby

Men nu bor jag i: Stan

Men jag skulle vilja bo i: Alaska


Min relation till Shitxfaced: Gemensamma upplevelser i streetwear gamet.


Jag jobbar/pluggar som: VD, TSHIRT STORE


Men vet du vad jag veääärkligen skulle vilja göra: Wut? Jag gör alltid det jag vill göra!


Mitt least favourite hole: Din mun! Nä, men det i ozonlagret kanske.


Jag äter helst: på Dyrhaven eller Granola i Kph eller La Neta i stan


Jag dricker helst: Öl, vin, vatten, sprit du vet…


Sidan jag oftast besöker: VBS.TV, tshirtstoreonline.com, spatziba.com


På fritiden brukar jag: Resa, springa, skata, park life.


Men när ingen annan tittar på brukar jag: Sjunga


Mitt favorit ställe att drick öl på är: Tranan eller Wascator i Kph


Mitt göddigaste youtube klipp: Kungen af Skutan, The Naked King http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yVzCk17rfVY


Jag har slutat med: Framtiden


Men börjat med: Nuet


Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Makin’ $$$


Om jag vann 5miljoner så skulle jag: Bjuda på en sjuuk fest innan jag går på permanent semester.


Mitt pinsammaste minne: Ouf… Det var en gång jag låste mig ute ur min lägenhet 4 på morgonen, endast iklädd boxershorts (vita med röda hjärtan på). Jag ville inte gå till syrran och förklara mig så jag tänkte ta en taxi till min polare i kransen istället. Ingen taxi ville ta upp mig, så tillslut hoppade jag snabbt in i en när några precis steg ur. När jag kom fram så lyckades jag väcka polaren genom att skrika på hans gård, vilket kan ses som en prestation i sig då han bodde på tredjevåningen. Han singlade ned en femhunka till taxin och alla var glada. Dagen efter så kom jag undan att betala 2 lax till låssmeden mot en flaska whisky. All good!


Jag skulle vilja tillägga: Ha kul, gör något du tror på, sköt din skit.


Vill ni se mer av mig så kolla in: Framsidan på TIME Magazine.

Inga kommentarer: