torsdag 15 april 2010

Jubileum!!!

Fy fan vad gött! Vi har passerat den magiska "100000 besök gränsen". Inte helt oväntat så hade vi så lite koll att vi missade när det hände så egentligen är det här ganska försenat... Men va fan det är ju ändå ingen som egentligen bryr sig.


Eftersom jag är den enda som tittar på statistiken så förbehåller jag mig rätten att själv välja vilka bilder vi ska hedra detta tillfälle med. Jag har i timmar suttit och plockat ut bilder från gammla poster som fått mig att skratta och bli glad. Det är bilder tagna under flera år så mycket gammalt och förlåtet kommer nu åter komma upp till ytan.
Sammanfattningsvis så kan jag säga att vi har helt klart haft det jävligt roligt och det är helt sjukt att Mange Larsson fortfarande lever.


Antagligen så kommer det bli ett jävla gnäll för jag missat massa bra eller lagt upp massa tråkigt och givetvis är jag intresserad av att få in allas åsikter så om du har någon synpunkt på bilderna är det bara att maila till käft@shitxfaced.com så återkommer jag till dig så fort som möjligt.

Heter du Mange, Johannes, Viktor, Per, Fritz, Erik eller Daniel så ska du spela den här låten:

Heter du något annat så kan du ta den här:






Magnus Ronell bjuder upp till dans.


Det var fan i mig bättre förr!





Bjur ru? Ja bjur!







Liiiiille söde




















ginger kids do have souls





























Den allra första bilden.












Vi avslutar det hela med stil och hoppas på många fler "bra jävla kvällar"

3 kommentarer:

ernst sa...

SÅ JÄÄÄÄVLA BRA!!!

He sings... sa...

"det räcker väl att jag var där för att du ska kunna måla upp vilken bild som helst av mig, jag vet ju vad dagens teknik duger till."
mvh Magnus Ronell

Mot miljonen! sa...

Fan vad man blir kröksugen