torsdag 3 september 2009

major shitbase lazer sept 2nd 2009 sthlm.

major lazerbasershitfaceing spelade på debaser medis igår, vilket absolut inte undgick nån hipster i denna stad. så klart var vi några "tuffa" från shitbaserdudes var där, drack öla och skakade våra bitch-tits så mycket att vi blev alldeles juiceiga av svett. mys. bra spelning och bra publik. jag tror han major baserlazerdude hade kul, även han där Skerrit Bwoy hade good times.

bäst var dock när han spelade Ace of Base. solid good music.

låt + bilder + video från spelningen finner du här:




party.


high.


ötzi.


nej men det var inte så mycket folk i baren.


"yes".


anxious folk.


det går bra nu!


ser ni maja?


mixing eller vad dom nu gör, fråga mig inte, jag är un-dj.


jeans.


iPhone bro.


ooooo.


MAJOR LAZERBASERSHITBASE!


lazer.


purple laze.


dunka dunk.


area turns red.


mudd.


RATA.


ös på scen.


mer naket åt folket! pronto.


rave. eller nåt.


"nej men jag tar av mig tröjan inne på klubben och dansar latinoloveindance"


video:

Inga kommentarer: