tisdag 22 september 2009

I AM NOTHING BUT A HUMAN ONION!

Eftersom jag hela tiden glömmer kameran hemma och inte använder den när jag har den med mig så måste jag plocka bilder från flera olika dagar för att få ihop ett någorlunda vettigt inlägg. Det ska bli ändring på det! Jag lovar.



Snart är det halloween och då jävlar ska jag ha den bästa masken någonsin

Graffiti wall of fame var ju ett jävla skämt. Jävligt litet och bakom galler men de få sakerna som var där var ju snygga.

Brooklyns gator är bättre, där är det sjukt mycket och alltid öppet.

Vi var en konstig pub som besöktes av sjukt mycket killar som hade kortklippt hår, skjorta och kom från new jersey. Alla erbjöd dom en smak av den amerikanska drömmen. Bartendern dansade och bjöd på jelloshoots.

Världens genom tiderna bästa öl! Den smakade skit men etiketten är så jävla snygg att jag hade druckit den även om det var arsenik i.

Jag reppade på FN fest.
"In Sweden we call it snus. It mäjks your teeth look sexy!"


Vi var på trouble and bas.
Tack till Mishka som meckade in oss
Kameran bestämde sig av någon anledning för att endast fota med inställningen "östeuropa" hela kvällen men men va fan. Det var skoj och mycket folk

När man gick in så kollade vakterna alla väskor, det var nämligen förbjudet att ta in alkohol. Att folk hade med sig sjukt stora bongar var däremot inte ett problem


Den obligatoriska låten spelades givetvis

Inga kommentarer: